niedziela, 2 czerwca 2013

“Cokolwiek sprawia twemu sercu radość, stanowi właśnie taki kierunek, który twe życie musi obrać.” A. de Mello


Zacznę od tego, że nigdy nie spodziewałabym się po sobie pisania bloga. Ale przyszło samo, w momencie kiedy dowiedziałam się, że przyjęto mnie do pracy moich marzeń.  Cabin crew dla jednej z najlepszych linii lotniczych na świecie.  Jak tu trafiłam? Więc lotnictwo, samoloty, latanie od zawsze sprawiało, że serce biło mi mocniej.  Krótki epizod w siłach powietrznych, spottowanie, kierunek studiów i udało się za pierwszym razem!  
O podróżowaniu zaczęłam marzyć kiedy trochę się pogubiłam, z nadzieją, że znajdę „prawdę” metodę gdzieś na świecie, może w innej kulturze, w przypadkowo spotkanym człowieku. Znaleźć sens, odpowiedź na to co nas trapi. Los chciał, że odpowiedź znalazłam w sobie, szybciej niż się tego spodziewałam. Dalej jednak uważam że należy mieć pasję i marzyć. Wierzyć w marzenia i spełniać je. Zostawić wszystko w tyle i iść do przodu. Mieć siłę i czerpać ją ze świata. Odważyć się podjąć decyzję która zmieni wszystko w Twoim życiu. 

Człowiek z wiekiem traci dziecięcą umiejętność pojmowania świata, czyli odkrywania tych samych rzeczy, miejsc na nowo, postrzegania każdej z chwil jako magicznej.  To teraz mój cel. Uczyć się łapania ich, bycia tu i teraz. Dostrzegania piękna. Bo ja też straciłam tę umiejętność.
Czas zacząć żyć życiem o którym marzysz. Zacznij kształtować swoją rzeczywistość.

To taki mały filozoficzno egzystencjalny wstęp, żeby trochę przybliżyć jak to wszystko się zaczęło i może trochę zachęcić do podążania za własnymi marzeniami.
W postach będę stara się przybliżyć Wam  wszystkie miejsca które należy odwiedzić w danym mieście, co warto  kupić, co zwróciło moją uwagę, co wydało mi się nad wyraz piękne i niespotykane.   Ponieważ jestem w tyle – jestem już tu kilka miesięcy- w najbliższym czasie będę nadrabiała zaległości (w pisaniu postów) 

Dziękuje bardzo tym wszystkim którzy tak bardzo mnie wspierali, dopingowali i trzymali kciuki.
Tobie szczególnie M:*











7 komentarzy:

  1. Agatko Kochana Latawico:) Wiesz jak bardzo się cieszę, że się odważyłaś spełniać to o czym inni marzą, ale przeważnie odpuszczają, bo sądzą, że to nierealne.
    Świetnie, że zdecydowałaś się na tego bloga, bo z niecierpliwością będę czekać na Twoje opowieści. Nie zapominaj o swoich czytelnikach, bo na pewno będzie ich sporo:) Jesteś mądra, śliczna i odważna i obyś się stała inspiracją dla wielu, którzy dzięki Tobie uwierzą, że wszystko jest możliwe, trzeba tylko naprawdę mocno chcieć:) Ściskam Cię Kochana, lataj daleko i bezpiecznie, podziwiaj piękne widoki z góry i ciesz się nową perspektywą i możliwościami:) Małgo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoś, dziękuje Ci za miłe słowa, za opowieści o lotach i lataniu na zajęciach, za ziarnko które we mnie zasiałaś! Obiecuję, że nie zapomnę:)

      Usuń
  2. Gratuluję odnalezienia drogi która sprawia Ci tyle radości. Marzenia się spełniają zawsze tak mówię podstawą jest tylko chcieć jak już się chce to tylko troszkę determinacji i cierpliwości. Dobrze że to masz, Pamiętam jak na pierwszym wykładzie z pracy sztabowej, a było to 3 lata temu prawie ahhh poznałam dziewczynę z taką osobowością i charakterkiem że już wtedy pomyślałam że zawojuje światem. Oglądam zawsze zdjęcia które wstawiasz i zawsze ich mało, no ale teraz czekam na kolejny wpis. I 3 mam nadal kciuki bo po jednym spełnionym marzeniu pojawiają się kolejne więc i niech ona się spełniają,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta dzięki wielkie, nie spodziewałam się tak miłych słów :) obserwuj, będę starała się pisać jak najciekawiej potrafię, i dziękuję za zainteresowanie. A marzenia - już jest kilka nowych. pozdrawiaam!

      Usuń
  3. Piękny wpis, chyba w Twoich słowach odnalazłam trochę siebie :) Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga i pisz jak najczęściej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie witam
    Z wyrazami szacunku
    Pozdrawiam
    sławek

    www neooen bloog pl

    Opis Interview...
    Galeria, dziewięć albumów, 161 zdjęć.
    Spis galerii, nazw albumów znajduje się po prawej stronie na górze pod kalendarzem miesiąca
    zielonej strony w t ł a kolorze

    Pozdrawiam raz jeszcze
    życząc wszystkiego dobrego
    http://www.neooen.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 29 yr old Systems Administrator II Bernadene Beevers, hailing from Gimli enjoys watching movies like "Snows of Kilimanjaro, The (Neiges du Kilimandjaro, Les)" and Machining. Took a trip to The Sundarbans and drives a Aston Martin DB3S. wazne ogniwo

    OdpowiedzUsuń